onsdag 1 februari 2017

Februarilista

Hej gänget!
Inget har hänt, jag har bara inte hunnit blogga på grund av mycket jobb. Jag skulle kunna säga att det har varit så körigt att det tog en vecka för mig att skruva i de tre, ynkliga skruvarna som fattades för att skrivbordsstolen skulle bli klar, eller att vi har odiskade tallrikar sedan en och en halv vecka tillbaka, men det kanske är för mycket information...
Det har hänt så mycket att kameran är full och jag kommer knappt ihåg alla inlägg som står på tur att skrivas. Från Sevilla, från borgen, Disas språkutveckling, J och jag som firat tio år...

Istället öfr att sätta igång med de inläggen tänkte jag försöka mig på en liten februarilista. Jag anar lite pessimistiskt att jag inte kommer att ha tid att göra inlägg till varje dag.... Men jag tänker försöka! Någon som hänger på?
Listan är lånad från Onekligen.
Enligt listan ska det första inlägget publiceras i dag, och jag vet inte alls vad jag ska skriva...



Bilden är lånad av Onekligen!

4 kommentarer:

ny gadget

ny gadget